Σπιρουλίνα

Ρευματοειδής Αρθρίτιδα και Γανοθεραπεία
26/06/2017
Cordypine “το ποτό των θεών”
26/06/2017

Σπιρουλίνα – Η πλήρης Τροφή

Η Σπιρουλίνα είναι ένα γαλαζοπράσινο φύκι, μεγάλης διατροφικής αξίας, που ευδοκιμεί σε ζεστούς, αλκαλικούς όγκους γλυκού νερού. Το όνομα “σπιρουλίνα” προέρχεται από την λατινική λέξη “spiral”(σπείρα).  Τα ηνωμένα Έθνη σε μία 5ετή τοξικολογική έρευνα σε σχέση με την Σπιρουλίνα και διαπίστωσαν ότι είναι ολοκληρωτικά μη-τοξική!

Η Σπιρουλίνα περιέχει 65% έως 71% πλήρη πρωτεϊνη, μαζί με όλα τα βασικά αμινοξέα σε τέλεια ισορροπία.  Ονομάστηκε ως η ‘τροφή του μέλλοντος’ λόγω της εκπληκτικής ικανότητάς της να δίνει υψηλής ποιότητας συμπυκνωμένη τροφή πολύ πιο αποτελεσματικά από οποιοδήποτε άλλο άλγος.

Η Σπιρουλίνα είναι μία ιδιαίτερα εύπεπτη τροφή, περιέχει 60 έως 70% πρωτεϊνη, χωρίς χοληστερόλη και παρέχει όλα τα απαραίτητα αμινοξέα, τα οποία είναι σπάνιο να βρεθούν στις φυτικές τροφές. Η Σπιρουλίνα είναι πλουσιότερη σε βήτα καροτίνη τροφή στον κόσμο που σημαίνει ότι έχει έντονη αντιοξειδωτική και αντιγηραντική δράση και έχει αποδειχτεί ότι βοηθά στην προστασία κατά του καρκίνου και των καρδιακών παθήσεων.

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο ΟργανισμόΥγείας (WHO) η Σπιρουλίνα είναι μία ενδιαφέρουσα τροφή πλούσια σε σίδηρο και πρωτεϊνη, η οποία μπορεί να χορηγείται σε παιδιά χωρίς κίνδυνο. Η WHO δήλωσε επίσης ότι είναι η καλύτερη τροφή για το μέλλον.

 

Δείτε παρακάτω τα κύρια συστατικά και οφέλη της Σπιρουλίνας.

Αποκτήστε Σήμερα 120 ταμπλέτες Σπιρουλίνα

100% Βιολογική Πιστοποιημένη Σιρουλίνα, με Γνωστοποίηση Ε.Ο.Φ

Τηλεφωνικές Παραγγελίες: Καλέστε μας στο 693.22.32.523

Ώρες επικοινωνίας: 10.00 π.μ έως 8.00 μ.μ

Τα κύρια συστατικά της Σπιρουλίνας είναι:

Το Λινολεϊκό Οξύ (GLA)- σημαντικό για υγιή οστά, φυσιολογική λειτουργία του εγκεφάλου, την ανάπτυξη, την τόνωση του δέρματος, την ανάπτυξη των μαλλιών και την ρύθμιση του μεταβολισμού των λιπιδίων.

Βιταμίνη B-12 και Σύμπλεγμα βιταμίνης Β– απαραίτητη για υγιή νεύρα και ιστούς, ειδικά για τους χορτοφάγους.

Μέταλλα & Ιχνοστοιχεία. Η Σπιρουλίνα είναι πλούσια σε σίδηρο, μαγνήσιο και ιχνοστοιχεία, και είναι πιο απορροφήσιμη από τα συμπληρώματα σιδήρου.
spirulina

Φυτοθρεπτικά συστατικά όπως η χλωροφύλλη, η φυκοκυανίνη και τα καροτενοειδή. Η χλωροφύλλη είναι ένα φυσικό μέσο καθαρισμού και συχνά αναφέρεται ως η πράσινη μαγεία της φύσης. Βοηθά στο να αποκτηθεί αλκαλικό Ph και φυσικά συμβάλλει ενεργά στην διατήρηση της χλωρίδας του σώματος.

Η Σπιρουλίνα περιέχει βήτα-καροτίνη, τοκοφερόλες και φαινολικά οξέα, τα οποία αποδεδειγμένα παρουσιάζουν αντιοξειδωτικές ιδιότητες. Η Φυκοκυανίνη είναι πρωτεϊνη με εξαιρετικές αντιοξειδωτικές ικανότητες.

Οφέλη από τη Σπιρουλίνα

Η Σπιρουλίνα προσφέρει αξιόλογα οφέλη στην υγεία για πολλούς λόγους.
Είναι πλούσια σε σίδηρο και πρωτεϊνη καθώς και βήτα καροτίνη, ώστε να ξεπεραστούν προβλήματα στα μάτια τα οποία προκαλούνται από έλλειψη βιταμίνης Α.  Οι πρωτεϊνες και το σύμπλεγμα της βιταμίνης Β κάνει μια σημαντική διατροφική βελτίωση. Είναι μία εξαιρετική πηγή των απαραίτητων λιπαρών οξέων, Λινολεϊκού οξέως (GLA), και εκτός από το μητρικό γάλα, βοηθά στην ρύθμιση ολόκληρου του ορμονικού συστήματος. Η Σπιρουλίνα επίσης αυξάνει το μητρικό γάλα ενισχύοντας τους γαλακτοφόρους αδένες.

Η Σπιρουλίνα είναι εξαιρετικά πλούσια σε αντιοξειδωτικά τα οποία εξουδετερώνουν τις ελεύθερες ρίζες.  Μία μελέτη έδειξε 71 % αντιοξειδωτική ικανότητα για την ομάδα η οποία έπαιρνε εκχύλισμα σπιρουλίνας και 54% για την ομάδα που δεν έπαιρνε, υποδεικνύοντας την ισχυρή αντιοξειδωτική της προστασία (Miranda.,1998., Εφημερίδα Ιατρικής και Βιολογικών Ερευνών, Βραζιλία).

Πηγή: http://www.iama.gr/ethno/spirulina_files/Spirulina_Sotiroudis.pdf

Η Σπιρουλίνα ως μέσον αδυνατίσματος

Η Σπιρουλίνα χρησιμοποιείται ως μέσον αδυνατίσματος στις ΗΠΑ. Η φαινυλαλανίνη η οποία είναι παρούσα στην σπιρουλίνα λέγεται ότι δίνει σήμα στον εγκέφαλο να σταματήσει να πεινάει το οποίο οδηγεί στην μειωμένη πρόσληψη τροφής.

Θετικές επιδράσεις:

Οι θετικές επιδράσεις της σπιρουλίνας στην υγεία του καταναλωτή περιλαμβάνουν κυρίως αντιοξειδωτικές, ανοσορυθμιστικές, αντι-ιικές και χημειοπροστατευτικές επιδράσεις. Η Σπιρουλίνα την ημέρα μπορεί να εξαλείψει την ανεπάρκεια σιδήρου, που είναι η πιο συνηθισμένη αιτία για την αναιμία. Η Σπιρουλίνα είναι η πιο εύπεπτη τροφή σε πρωτεϊνες, η οποία είναι πολύ σημαντική στους υποσιτιζόμενους ανθρώπους. Τα οφέλη στην υγεία από την Σπιρουλίνα την έχουν καταστήσει μία εξαιρετική τροφή για την ταχεία ανάρρωση των παιδιών από ασθένειες που σχετίζονται με τον υποσιτισμό.  Η WHO το 1992 δήλωσε ότι η “Σπιρουλίνα είναι ένα εξαιρετικής πιοότητας τρόφιμο, πλούσιο σε σίδηρο, ασφαλές στην κατανάλωση και εξαιρετικό θρεπτικό συμπλήρωμα για τα παιδιά”.